dijous, 12 de gener del 2012

REACCIÓ o ELECCIÓ


Escolto les teves paraules
el meu cos s'estreny

escolto les meves paraules
el meu cos s'estreny

poder, elecció, reacció!
maleïdes paraules
AAAJJJ, em rebolco
les entranyes em bullen

poder reclamant atenció
reacció per no obtenir amor
elecció, desig sincer d'estimar

Ara i Aquí elecció no reacció
Ara i Aquí retorn a la infantesa
retorn a la interna saviesa.

          Sy


>>>Acto de Madurez. Eduardo Martí 


Matrix- Neo i l'elecció de la píndola

1 comentari:

  1. Estem disposats a saber la veritat? Som capaços de posar en dubte allò que ens envolta i que representa els fonements de la nostra vida? Estem disposats a morir? Estem satisfets del que fem a les nostres vides? si tinguéssim aquesta píndola, seríem capaços d'escollir la vermella?

    ResponElimina