dimecres, 19 d’octubre del 2011

IL·LUSIONS


Els meus ulls recorren el teu cos,
La teva olor impregna els meus sentits.

I vola, vola, la meva imaginació.
Cavalquem junts.
Els fluids es confonen.

M'obro a l'experiència
de confondre'm amb l'Univers
i allí també et trobo.

L'experiència de l'èxtasi,
l'experiència més noble,
l'experiència sagrada
l'experiència de la unitat.

L'esperança de l'experiència
m'obsessiona, em confon.

Qui, Com, Quan... Mort

                        Sy


>>>Recordeu: un mètode només és un mitjà, no la meditació en si. Practicant el mètode hàbilment és com s'arriba a la perfecció d'aquest estat pur de presència total que és l'autèntica meditació.
Hi ha una dita tibetana molt reveladora, gompa ma yin, kompa yin, que significa literalment: -"Meditació" no és, "acostumar-se a" sí que és-. Això vol dir que la meditació no és res més que acostumar-se a la pràctica de la meditació. Com s'ha dit: -Meditació no és
esforçar-se, sinó anar-se assimilant naturalment a ella-.
Conforme vagi vostè practicant el mètode, la meditació sorgirà poc a poc. La meditació no és una cosa que vostè pugui "fer", sinó quelcom que ha d'ocórrer espontàniament, i només quan hàgim perfeccionat la pràctica. Espurnes de Saviesa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada