divendres, 7 d’octubre del 2011

DE L'AFERRAMENT


Avui fa 26 anys que et vaig perdre, i ara et dic: "De la mateixa manera que et vaig buscar, et vaig perdre. De la mateixa manera que et vaig perdre et tornaré a trobar. Tot dos som una llum en l'univers".  Sy



>>>L'autèntica glòria de la meditació no depèn de cap mètode, sinó que resideix en la teva experiència contínua i viva d'estar present, en el goig, la claredat i pau, i, el més important, en la completa absència d'aferrament. La disminució de l'aferrament és senyal de que t'estàs tornant més lliure de tu mateix. I com més experimentis aquesta llibertat, més clar serà el senyal que l'ego, juntament amb les esperances i els temors que el mantenen viu, s'està dissolent, i més s'acostarà a la infinitament generosa «saviesa de l'absència d'ego». Quan habitis en aquesta llar de saviesa, ja no trobaràs cap barrera entre «jo» i«tu», «això» i «allò», «dins» i «fora», hauràs arribat per fi a la teva veritable llar, l'estat de no dualitat. Espurnes de saviesa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada